joi, 1 septembrie 2011

Prima zi de toamna…


Iata ca toamna a sosit mai repede decat ma asteptam.Cu o seara inainte meditam asupra zilei care abia trecuse si,verificand telefonul, am citit data.A fost ultima zi de vara pe care as fi vrut sa mi-o petrec altfel.A fost o lunga perioada lipsita de inspiratie si rabdare.Acum a revenit dorinta de a scrie.Si sa incep cu lucrul la care ma gandeam acum..
1 septembrie ma intampina calduros spre inceput.E agitatie mare pentru petrecerea de maine si emotiile sunt pe masura.Daca vrei sa stii ce e in capul meu intra in camera mea: papucii-s la intrare,o rochita atarnand indraznet pe un umeras,ciorapii fini pe pat,pe birou se afla bijuterii,bani,cheile,agenda personala,telefonul,ochelari de soare,crema si mici ,,acareturi ‘’ de genul acesta.Toate imi amintesc ca vara s-a terminat.Vremea nu vrea sa ma lase si-mi ofera ocazia de a mai gusta inca dintr-un sfarsit de vara aproape perfect.
Dupa cateva ore ma intind  pe plapuma rece din balcon ce mi-a servit drept pat pe tot parcursul verii.Privesc cerul si patrunde usor un aer strain anotimpului meu preferat.O usoara tristete ma cuprinde in timpul derularii unor imagini din aceasta vacanta : multa plaja,mult fun,poze,rasete,prieteni,soare,calduraaaa,apa,indragosteli,mesaje dragute,nopti tarzii,gafe,libertate,eliberare,Vama Veche,concerte.Ah...ce repede a trecut si ce frumos a fost.As fi dorit sa dureze mai mult..
Dar tot ce-i frumos repede trece..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu