duminică, 17 iulie 2011

Postare speciala..

As dori sa dedic aceasta postare unei persoane speciale pentru mine.E o zi deosebita si as dori sa ma revansez pentru ca acum nu pot fi langa acea persoana prin aceasta postare.Voi nota aici versuri din melodiile care le ascult si care raman valabile la adresa acestei persoane.

,,Incet in capul meu incep sa prinda viata
Tot felul de idei si iar se face dimineata
Si el e langa mine dar doar in mintea mea..
M-atac cand ma gandesc c-o iau altele inaintea mea.

Sa-ti spun ce ma facut sa ma gandesc la el?
Era asa atent..dar si eu la fel.
Subtilitatea este cheia,stii tu,nu?
Asta plus un zambet si numaru`.. "
                                                                                Maximilian-Pe Langa Telefon


,,Why you have to go?"
                                   Avril Lavigne-Don`t tell me

,,You`re so good to me..baby..
I wanna stay this way forever..

You make me so hot
Make me wanna drive
So ridiculous..
I can better stop..

I can make you feel all better..just take it in
And I can show you all the places you`ve never been..

Kiss me..teach me..always I want..
Hold me..love me..don`t ever go.."
                                                                                   Avril Lavigne-Hot

,,Take me by the hand
Take me somewhere new
I don`t know who you are
But..I..I`m with you..

I`m looking for a place
Searching for a face
It`s anybody here?
I know..

None likes to be alone.!"
                                       Avril Lavigne-I`m with you

,,Mai da o zi din viata ta
Acelui om care-ti spunea.. [stii tu]

Ca un rasarit de soare
Dupa noaptea grea.."
                                                    Iris-Baby

,,Unde e el,unde e el,unde e el,unde e el in paradisul meu?
Doar cu el,doar cu el,doar cu el impart si bine si rau!
Unde e el? e chiar acolo unde ii e locu`
Chiar nu mi se intampla des sa-mi zambeasca norocul
Mi-am asumat noptile pierdute departe.."
                                           C.I.A- Unde e ea  [in cazu` asta e pentru tine].

,,Dintre atatea piese ai aparut tu la un moment :x

Imi place numele tau si parul tau saten
Imi place chipul tau,imi place al tau ten
Imi place ca n-ai figuri si esti natural..

La anu` sper sa ma placi tot pe mine.
Sper sa nu te schimbi ca eu n-o sa ma schimb deloc.
Sper ca-n inima ta voi fii pe primu` loc :x

Imi place ca esti unic,imi place ca esti aparte.
Imi place ca te simt aproape chiar daca esti departe.

Imi place sa ma trezesc cu tine-n gand dimineata..
Imi place s-adorm cu tine..

Imi place chiar daca nu-ti plac atat de mult,imi place sa te ascult..

Imi place chiar daca mi s-a facut un dor imens..chiar imi place si te rog nu ma uita..
Imi place sa cred ca o sa te mai vad,poate nu azi,poate candva..
Poate nu tot acolo,poate altundeva.."
                                                                                   Criss Blaziny&Hanna-Imi place

Sper sa-ti placa ce am scris.Considera-l un cadou.Iti doresc cel mai mult sa fii fericit si sa te regasesti,sa te impaci cu tine insuti si cu ceilalti. Joyeux anniversaire !!




                                                                                   For you,ma` frd >:d< T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu