sâmbătă, 18 iunie 2011

Makin` love faces


E miercuri seara. Ceasul e 20:37. Ma astepti nerabdator pe balcon. Chipul meu iti rasare dintr-o mie. Ma vezi inocenta asa cum ma stii. Si iti par timida la prima vedere. Seara asta e o seara speciala. Este eclipsa de luna. Simti in interior emotii inexplicabile. E ca si cum astepti rezultatul unui examen. Sun la usa si imi deschizi. Sar in bratele tale si imi dau lacrimile. Ma tii ca pe un copil nou-nascut. Ne asezam pe fotoliul din balcon. Stam amandoi imbratisati privind eclipsa. Ne spunem cuvinte frumoase si radem ca cei mai buni prieteni. Deja s-a spart barajul temerilor de cunoastere. Sunt plina de energie pozitiva. Ma simti. Spui ca rad precum un soricel fara ezitare. Eclipsa trece iar luna plina isi revarsa stralucirea pe umerii mei goi. Sunt in siguranta. Ne ridicam sa mai admiram odata cerul si ne punem dorinte privind stelele. Te apropii incet de mine, ma privesti fix, imi cuprinzi mijlocul, ma saruti usor si incet imi dai la o parte bretelele rochitei. O lasi sa alunece lent pe corpul meu. O privim atenti amandoi pana cade pe podea. Apoi ma iei pe sus in brate si ma asezi pe pat. Spui ca sunt atat de naturala. Imi acoperi pielea cu saruturi din cap pana-n picioare. Te iau in brate si iti spun ca mi-a fost dor. Iar tu imi iei mana si o pui pe pieptul tau in dreptul inimii ce bate cu putere. Si imi spui: ,,Linisteste-te, sunt aici.”

                                               
                                                                          Made by Us.

                                                                                 

7 comentarii:

  1. Lipseste soarele diminetii care i-ar gasi imbratisati la rasarit, visand impreuna ca zboara printre stelele ce tocmai au disparut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e.
    Toate momentele petrecute cu persoana iubita devin speciale si e bine sa profiti la maxim de acele momente.E minunat cand sunt cat mai multe sa ai de ce-ti aminti mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau din contra, e groaznic sa ti le amintesti iar persoana cu care le-ai petrecut sa fie si ea doar o amintire... (asta asa ca eram prea optimist :)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi ceva.Sa n-o poti uita din cauza amintirilor. [:)) cei drept prea mult optimism strica]

    RăspundețiȘtergere
  5. Da.Poate au motivele lor sa faca asta..anumite motive care se vor pastra ca niste enigme pentru noi pentru ca nu vom intelege niciodata de ce o persoana face asa daca nu spune ca are de gand sa faca si de ce.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana, iar nu ai logica in spui. Nu poate, sigur au motivele lor. Si chiar daca aflam acele motive, nu le intelegem nu pentru ca sunt enigme, nu le intelegem pentru ca sunt motivele LOR, nu ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai putea sa te apuci sa scri scenarii pentru filme romantice. Ai imaginatie buna ;))

    RăspundețiȘtergere