marți, 1 octombrie 2013

Subtilitate

Aseara iti promisesem micul dejun iar din mintea mea nu puteau lipsi trandafirul si dulceata de zmeura.Vremea potrivnica mi-a cam dat peste cap planurile insa nu si dorinta de a te face fericit.Asa ca ti-am lasat un bilet pe masa in care am scris: "Buna dimineata! :) " si ti-am desenat un smile asa cum dispunea talentul meu la acea ora.Stiu ca nu iti plac dulcegariile,doar cele veritabile.Am intuit ca dupa ce vei citi biletul,vei da iama in frigider.Sper sa fi observat hartiuta lipicioasa si portocalie prin care te invit in balcon la o cafea.Cat timp astept in statie autobuzul arunc un ochi pe ceas. "Nu..azi nu voi intarzia." In framantarea gandurilor ma trezesc in sala de curs cu un mesaj: "Ai inceput cu dreptul in dimineata asta ploioasa? Tare buna cafeaua."  Trec doua minute.. "Zambeste indiferent de vreme si de port!"
Imi place extrem sa ma gandesc ca tu esti acel om de pe banca care nu m-a judecat un moment pentru greseli si ganduri intortocheate.Si mai ales ca tu esti acela cu care ma plimbam cu cateva zile in urma tinandu-ne de mana si necunoscand motivul.Nici nu e necesar sa il aflam.Adevarul se spune.. mai in gluma,mai in serios.. dar se spune! Doar ca tu esti subintelesul de care am nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu