vineri, 29 aprilie 2011

Nu mai vreau sa fiu o piedica pentru oameni


Ceea ce faci in viata isi pune amprenta asupra persoanei tale .Framantarile tale sunt gandurile tale.Gandurile tale sunt baza ideilor tale.Acestea din urma devin conceptii care,la randul lor te conduc spre viata.Tot acest ciclu se transforma in fapte care genereaza cauzele urmarilor.
Oamenii din jurul nostru au un anumit comportament fata de tine,de mediu,societate,fata de lucrurile care se rasfrang asupra lor din anumite motive.De asemenea,la randul tau iei o atitudine fata de cei de langa tine si ceea ce ti se intampla.As afirma faptul ca asa cum te porti fata de cineva,acel cineva ar trebui sa te trateze in acelas mod.
Dar daca nu primim inapoi ceea ce dam ? Spre exemplu ma port urat cu un prieten.Il tratez cu indiferenta,nu-l ascult,ii resping invitatiile in oras sau orice altceva.Ce va crede acel prieten ? Ca am ceva cu el ? Poate am motivele mele sa ma port asa.Poate n-am nimic cu el si de vina e starea mea.Reprezinta o piedica pentru mine ?Asta ar crede el ? Ca ma deranjeaza faptul ca mi-a vorbit ? Daca as primi eu acest tratament in mod cert as crede ca sunt o piedica pentru persoana respectiva.Datorita faptului ca sunt atat de preocupata sa-mi accepte invitatia la suc,de exemplu, as uita de toate celelalte motive enumerate mai sus si as alege sa gandesc ca sunt o piedica.
De atatea ori mi s-a intamplat sa consolez un baiat dupa o despartire sau o poveste tragica de dragoste.Am facut asta pentru ca am vrut sa-l ajut,sa ii fie mai bine dar in unele cazuri s-a dovedit a fi  o piedica pentru el.Pun mare pret pe intelegere,incredere si respect si cred ca inainte de a iubi un baiat trebuie sa-ti demonstreze ca este un prieten de nadejde,ca este importanta parerea ta si contezi pentru el.Insa au existat momente cand a avut de ales si atunci a fost cel mai greu pentru ca simteam ca bat pasul pe loc.Ba avea pe cineva mai bun in preajma,ba probleme familiale,financiare.Ba aveam eu probleme din cauza lui si astfel il privam de timpul nostru petrecut impreuna.
Iar acum este aceeasi poveste insa ceva mai frumos.Dar tot simt ca as fi o piedica pentru el.El are viata lui,eu pe a mea.Ceea ce ne leaga sunt lungi dezbateri despre viata si atasare reciproca.Nu mai zic de glume J Oricum e de treaba,intelegator,politicos,matur,foarte amuzant,cizelat,simplu J Nu este un baiat complicat pentru ca ma intelege,nu este plin de el pentru ca este atat de simplu,nu este absolut deloc rau pentru ca el chiar gandeste cu sufletul,pe langa altii..
In viata trebuie sa razbesti,sa lupti pentru a pastra oamenii buni langa tine.Dar aceia care pretind ca sunt buni pentru o vreme sa i te aventurezi intunericului ca sa te ascunzi.De exemplu prietenii.Este nevoie de mare atentie si precizie in alegerea acestora.Ceea ce vreau sa spun este ca nu mai vreau sa fiu o piedica pentru prietenii care ii consideram prieteni.Am un mesaj sa le transmit.Au pretins atata amar de vreme ca sunt cea mai buna,cea mai fraiera,credula si ca n-as fi in stare sa fac cuiva rau.Uite ca am facut ! Am plecat de langa ei ca sa ma protejez,sa ma pastrez pe mine.Nu vreau sa le stric distractia in pragul zilei de 1 mai.Nu vreau sa le stric cheful insa ei zic : ,,Nu mai esti apta sa fii prietena noastra.Esti prea cuminte.Noi suntem altfel.Poti pleca.’’ Poate nu mai sunt apta sa traiesc printre voi toti dar eu v-as spune : ,,Drum bun,ticnitilor..ca nu stiti ce faceti.’’ J
Pentru prima data m-am gandit la mine,la ce vreau sa fac  si cine vreau sa fiu.Dar m-am gandit si la ei sa nu ii ,,stric’’ cu aceasta ,,cumintenie’’ a mea.Deci tot pentru ei.
Asa ca nu mai vreau sa-i fac pe ceilalti sa ma astepte,sa piarda timpul aiurea cu mine,sa ii impiedic sa fie fericiti,sa ma supar pe ei degeaba si sa le fac figuri.Sau sa le para rau ca mi s-au confesat,sa se simta vinovati pentru starea mea.Nu mai vreau sa-i blochez verbal cand ma privesc sau sa-i uimesc intr-un mod total neplacut.
Nu mai pun piedica.Mut piciorul si plec...

4 comentarii:

  1. Dana, daca nu stiai, un sut in... dos... e un pas inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..stiam dar..am refuzat sa privesc lucrurile asa.Ce bine ca o spui tocmai tu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. In poza e Gara Baneasa de la noi :x ti-a impartasit Tibi poze :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce e asa de special la ce spun eu? :))

    RăspundețiȘtergere