joi, 28 aprilie 2011

Si daca e vis?


Era cald si eram cu tine in parc.Nu recunosc parcul.Ne aflam doar noi in acel loc.Ne-am asezat pe o banca.Nu vorbeam.N-am putut sa-mi imaginez vocea ta.Am stat ceva timp si apoi ne-am plimbat.Se intunecase dar caldura era in frau.Umblam desculti.Am intampinat nisipul sub picioare si eu stiu sigur ca radeam.Erai amuzant si aveai un zambet tare frumos.Am dormit unul langa celalalt,imbratisati precum acei copaci din parc.Te-ai trezit devreme sa prinzi apusul si ai ocupat nerabdator locul pe o stanca.Ma invelisei asa dragut cu esarfa albastra.Si m-am trezit  caci ma izbise o paleta de vant mai rece.Am aparut prin spatele tau si eram fericita.Te-ai uitat la mine lung de parca ma descopereai pentru prima data.Simteam ceva aparte.Am luat mainile tale in ale mele si ti-am zis: ,,Singuratici..dar recunoaste ca ne e bine asa cum e acum.. emotionati ,linistiti,tacuti (uneori)..” si mi-ai zambit.M-ai chemat spre sufletul tau sa simti acea caldura a trupului de care ti-a fost dor.Mi-ai spus: ,,Umple golul din sufletul meu si nu-ti voi mai da drumul nicicand!”
Eram fericiti.

2 comentarii:

  1. Si cand subconstientul e mai puternic esti suficient de motivat sa-ti indeplinesti visele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.Depinde de capacitatea subconstientului de a retine acele vise.Pot fi foarte importante si valoroase in viata reala (indeplinirea acestora) insa pot fi sterse foarte usor.

    RăspundețiȘtergere