joi, 16 iunie 2011

Filme cu Oscar (pentru Tibi)

Hm..am mai fost si-n alta lista de genu` asta dar nu stiam cum sa procedez.Acum mi se pare atractiv.Si deci regula e sa aleg cinci filme carora le-as acorda un Oscar personal.Let`s see:
  1. Titanic si The Notebook ar merita acest loc pentru ca as fi gata sa le reurmaresc ori de cate ori am ocazia sau dorinta.In mod special ,,Titanic" nu se va demoda niciodata pentru mine.Ramane pentru mine o intreaga productie extraordinara bazata pe mult romantism,delicatete,o arta aparte..:x
  2. Harry Potter, Lord of the Rings, Avatar sunt geniale toate.Nu-mi plac filmele SF dar acestea sunt intradevar reusite si de asemenea le-as urmari oricand.
  3.  17 again; Azi 13,maine 30;Fetele Gilmore (e serial dar merita un loc);Highschool Musical;Step Up 2,3-ador acest tip de filme cu adolescenti.Majoritatea filmelor care le-am enumerat se axeaza pe un subiect important: conflictul dintre generatii.In plus sunt puse in evidenta comportamentele adolescentilor.Se creaza o analiza a sentimentelor,a hormonilor care umbla la aceasta varsta,a problemelor de care se lovesc,etc.Ultimele doua le-am pus aici pentru faptul ca imi plac spectacolele muzicale cu povesti de dragoste si mai ales cand implica un dans..dansul dragostei.
  4. Atacul de la Pearl Harbor; Ora de varf 1,2,3,4; Top Gun- ador filmele astea pentru actiune,subiect si actorii draguti. :d seria de filme ,,ora de varf" poate fi si comedie dar se merita intradevar.
  5. Exorcizarea lui Emily Rose, Joshua, P2, Vineri 13, Mediumul, In deriva (este psiholog si nu prea se incadreaza in categorie dar este interesant pentru ceea ce vreau eu sa fac;deci este si educativ) si multe altele de genu` le apreciez pentru faptul ca sunt de groaza,infricosatoare si stau cu sufletul la gura asteptand finalul.Ar mai fi toate filmele cu Jim Carrey pentru umorul lui si stilul sau de a juca! :d
Am prezentat topul preferintelor mele in materie de filme.Acum e randul lor: Adelina, Toby.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu