joi, 16 iunie 2011

Leapsa cu poza (pentru Tibi)

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures (nu trisati!).
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.
august 2010.aproape de sk8 park cu prietena mea cea mai buna.O zi super  pentru ca am avut nevoie de un prieten alaturi in acea zi.


 4 people to do the same(nu am atatea in lista):
Adelina si Toby.

  • Zi-mi ceva despre tine.Gen cum te cheama,cati ani ai..

Hellow.Ma numesc Dana si am 17 ani (inca).Prefer sa spuna ceilalti cum sunt caci uneori nici eu nu stiu.Surprinzator,ei stiu mai bine cateodata.

  • Ai porecle? Care?
Nu.Am avut cand eram mica.Mi se spunea Capusa. =))

  • O melodie trista,una perfecta si 3 care iti plac mult.
melodie trista: US5-Come back
melodie perfecta: Vama-Suflet normal
3 melodii care imi plac mult: sunt o groaza dar as putea alege Criss Blaziny-Imi place; Vita de Vie-Liber si Oasis-Wonderwall

  • Ai animal de casa? Care?
Locuiesc la bloc dar am un perus de 2 ani. :x

  • Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
,,Enigma"

  • Primul citat care iti vine in minte.Nu trisa, fara Google!
Iubim pe cei ce ce ne ignora si ignoram pe cei care ne iubesc.

  • Desenul animat preferat din copilarie.
Tom&Jerry :x

  • Iti place inghetata?
Evident.

  • Ce alt nume ti-ar placea sa ai,daca ai putea avea altul?
Hm..ar fi multe dar mi-ar placea Emilia sau Alexandra.

  • Zi-mi un banc !
O rosie statea in mijlocul unei autostrazi!Alta ii spune:
-Ai grija!Vine un camion!
La care ea raspunde:
-Ete....fleoshc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu