duminică, 30 decembrie 2012

Lui


Sunt atatea lucruri care s-au pierdut, atatea care le-am recapatat datorita tie.Stii prea bine ca niciodata n-am stiut cum sa incep a-ti spune ceva cand imi doream.A trecut atata amar de vreme in care tacerea s-a asezat cu praful uitarii peste poze,jurnal,peste noi.. Privirile ni s-au intunecat.Lipsa luminii mi-a orbit sufletul si a adus o gelozie neiertatoare si bolnava.Orgoliul si distanta au distrus toate sentimentele minunate care le aveam pentru tine.Uneori as vrea sa te intorci incercand sa-mi indrepti caracterul si implicit pe al tau.Se spune ca dragostea te face mai frumos.Alteori mi-as fi dorit sa nu te fi cunoscut niciodata,sa nu te fi ales in seara aceea.. Stii tu care seara.Oh da..nu a fost mare lucru? Poate pentru tine nu a fost dar pentru mine a insemnat sa-mi rup inima-n doua si sa dau uitarii unui suflet cu adevarat curat.Nu le poti face pe toate si nici eu nu mai sunt in stare sa ofer atat de multe lucruri cum nimanui nu credeam ca-i voi oferi.Pare banal ce spun.Vei spune ca si tu ai facut sacrificii si ca tot ceea ce ti-ai dorit a fost sa fie bine cu noi.Stiu..si eu mi-am dorit acelasi lucru,aproximativ.Mi-am dorit fericire,iubire,reciprocitate,sa simt mai mult decat o privire,o strangere de mana,un sarut.. Cer prea mult,asa-i?Par atat de nemultumita,nu-i asa? Noi doi avem viziuni si pareri diferite despre viata,dragoste,succes,prietenie si altele.Mereu ne-am contrat cu orice lucru.Pana si caracterele noastre confirma acest lucru..ca suntem atat de diferiti.Si totusi am mers mereu inainte.Nu am lasat sa ma impiedice acest aspect care,pentru mine,l-am considerat cel mai important cand cunosteam pe cineva! Nu mai vreau sa ma las condusa de magia atingerilor cu care m-ai vrajit,a cuvintelor cu care adesea m-ai magulit copilareste.Nu ma aflu aici pentru a starni o noua tensiune intre noi si pentru a fi eu sigura ca imi pot exprima sentimentele care le tin in mine de atata timp..Cer doar sa ma intelegi..dar e imposibil !

Un comentariu:

  1. Frumos scris! Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Happy Valentine's day!

    RăspundețiȘtergere