duminică, 6 martie 2011

Gata !

Astazi am decis sa uit de tot.Am petrecut un weekend ,,suberp" (cum zice Cori) alaturi de cei dragi.M-am simtit super si m-a facut sa uit de tot ceea ce ma framanta in timpul saptamanii.Dealtfel vor urma alte framantari ciudate in saptamana ce urmeaza.Trebuie sa fac si un proiect care va aparea intr-o carte..asa mi-a spus profa`..acum nu stiu daca intradevar asa e.Dar,cred eu, nu degeaba m-a ales sa fac acest proiect despre Eminescu (poetul meu favorit).
Iata-ma insa..intr-o seara de duminica tarzie in care nu stiu ce e aia scoala pentru ca n-am deschis niciun caiet sa-mi verific macar temele care le am de facut.Sunt sigura ca daca n-as deschide acum (10:40) vreun caiet maine dimineatsa ma va izbi un val de lacune super adanci.Totusi as incerca sa ma uit daca as vrea.Poate mai incolo..
M-am distrat super bine zilele astea si vreau sa ma distrez in continuare.Ma gandeam sa ..devin mai rationala..bine am momentele mele cand as fi o mare MARE copila dar cred ca asta face parte din viata si sincer asta e firea mea,mai inocenta.Pana la urma nu-mi mai pasa ca in fata parintilor sau a UNORA dintre prieteni sunt doar o copila care nu stie ce vrea de la viata si care se increde in prea multa lume.Un prieten imi spunea ca pana nu incerc pe pielea mea,nu voi stii niciodata. ,,Asa ca nu-ti voi da niciun sfat pentru ca oricum nu-l vei asculta.Asta nu inseamna ca nu mi-ar pasa de tine.Te las pe tine sa inveti pentru ca numai tu singur poti invata VIATA asa cum e ea.Eu am trecut prin multe si stiu.Dar n-are rost sa-ti spun ce te asteapta."
Unde ar mai fi farmecul? Asa e.N-ar mai fi nimic.Insa..tind sa cred ca pot fi rationala.Pot deveni mai rationala.Imi place sa rad,sa tip pe strada cu cei mai buni prieteni ai mei,sa impart muzica cu toti,sa ma cert si apoi sa ma impac(bine..asta nu f des :)) ca e prea mult dupaia ), sa..nu stiu..sa fac cele mai tari chestii care m-ar face sa ma simt bine.
Multi au impresia ca ma inteleg sau pretind ca ma inteleg cand defapt nu ma inteleg.Cum spunea o prietena:,,Daca majoritatea nu te inteleg nu inseamna ca esti considerat un geniu sau o persoana wow..super diferita de restu`.Pur si simplu nu te inteleg.:) " Poate nu am intalnit persoanele potrivite care sa ma inteleaga.Sunt sigura ca multi m-ar intelege daca i-as gasi.
Azi m-am gandit la multe,multe chestii si mai ales la saptamana ce urmeaza.Cand m-am trezit mi s-a parut atat de dimineatsa..era doar 9:34 dar am adormit la loc. Se facuse ceasul 11:00 si..totusi..trebuia sa ma trezesc :)) asa se intampla cand ma culc tarziu gen 1:30-2:00 (nopti pierdute aiurea!) nu se compara cu cele din vara.Macar ma distram.Aveam si cu cine. (he knows) Dar aici trag de ceva care nu mai tine.Sau nu mai vrea sa tina.Din pacate au aceleasi initiale.Asta e.Si faptul ca adorm de multe ori cu gandul la acele nopti de vara super tari care,pana la urma,nu sunt cine stie ce pentru unii imi da un motiv sa zambesc.Si nu numai cu acea persoana.Si cu grupul meu.Am fost la multe concerte,pe plaja,lumini,artifciii,poze :x prea tare.Imi amintesc cu mult drag de vara trecuta.Cred ca a fost printre cele mai bune perioade ale mele.
Si iar zboara timpul.Sincer nu vreau sa ma sinchisesc sa reiau lectura articolului pentru ca vreau sa fie ceva..spontan.Desi nu sunt genu` deloc ! :)) Mie imi place totul planificat dinainte.Ehee` :)) Don`t hate me!Please! :)) :-s Asta imi e firea. :d Am vazut un film super smecher:,,Mahmureala" pe scurt,o mare harababura dar care se termina cu bine.Si tipii sunt grozavi de buni :)) Bine..defapt doar 2 dintre ei :))
Hm..aseara?..nu aseara.Vineri seara bausem o cana jumate de vin fiert.Il adoooor! N-am mai baut asa ..de mult sa zic.Oricum nu sunt genu chiar daca unul dintre prietenii mei cei mai buni face glume pe chestia asta. E bun.Nu zic nu.Dar consum la ocazii.Bineinteles ca vineri seara nu era o MARE ocazie dar facusera ai mei si ..stii si tu..iarna,frig..alea alea..un film bun si..na :))
Oricum vreau sa pun punct la tot.Vreau sa fiu din ce in ce mai indiferenta cu persoanele care nu merita absolut deloc.Numai din cauza faptului ca eu am orice sentiment pentru orice lucru,toata chestia asta face sa para atat de dificila treaba asta cu VIATA.Orice lucru din viata mea are o seminificatie si acord importanta multor lucruri.Imi pasa foarte mult de parerea celor din jur si uneori,recunosc ca ma modelez conform ,,cerintelor" lor  pentru a le fii pe plac.Si aici nu ma refer doar la baieti.De exemplu intr-un grup as putea sa zic ca ala e asa,aia e cumva,celalalt e nu stiu cum dar eu raman mereu la urma pentru ca simt ca nu ma cunosc.Ii privesc pe cei din jur,incerc sa anticipez ce le-ar placea sa fac sau sa zic si pun in practica.Adica uneori simt asa ca-mi pierd originalitatea sau personalitatea in termen psihologic.As vrea sa fiu intr-un anumit fel dar multe persoane ,,nu-mi dau voie" sa fiu cum vreau eu pentru ca sunt mai impulsive,isi exprima cu usurinta punctul de vedere,nu le pasa prea mult de parerea celor din jur,n-au complexe ca mine.Da.Sunt dati cand imi fac mai multe probleme decat e cazul.Ma framant prea mult si n-ar trebui.
In fine.Ne auzim data viitoare.Mersi ca ai citit :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu