miercuri, 30 martie 2011

Oamenii vin si pleaca..mereu..:)

                                                                                          Pentru ziua de 28 martie 2011,
,,Imi pare sincer rau ca nu ti-am dat ocazia sa ma cunosti mai bine si ca nu te-am lasat sa-ti faci datoria de pap asa cum ti-ai dorit tu.Regret ca te-am tratat cu indiferenta caci am venit prea rar la tine sa te vad ce faci si cum te simti.Stiam doar ca esti acolo.Chiar daca as primi iertarea ta nu as putea trece peste ce am facut eu.Stiu ca in astea 3 zile <<ma vei vizita>> si-mi vei vedea suferinta.Stiu ca ai vrea sa fiu fericita si sa ma concentrez la scoala asa cum am facut-o pana acum.Da-mi timp sa fac asta caci acum mie imposibil papule ! :( Va trece ceva pana sa ma pot ierta !
Plang,plang pentru ca ai plecat definitiv dar si pentru amintiri.As vrea sa-ti multumesc ca ai avut grija de mine,ca mi-ai daruit tot ce am avut nevoie,ca m-ai invatat lucruri despre viata la tara si ca am povestit impreuna despre meciurile de forbal,pasiunea ta.
Imi pare rau papule! Si-ti multumesc inca o data penru fiecare lucru daruit!"
A fost nevoie a N-a oara sa pierd ceva/pe cineva pentru a realiza valoarea acelui lucru/acelei persoane.
Asa ca tine aproape orice si pe oricine ,,cu dintii" caci nu stii cand va disparea/pleca ! :)
Dumnezeu sa-l ierte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu