vineri, 4 martie 2011

Oare de ce?

Ma trezesc pe trecerea de pietoni dinspre posta spre brotacei.Ma intreb ce caut defapt.De ce merg?Unde?Cum pot sa merg?Azi ma incearca un sentiment destul de intens.Trebuie sa ma decid daca sa ma inscriu/nu la examenul Cambridge.Ma intreb ,,E bun pentru mine?Ma voi simti mai bine,mai sigura pe mine dupa..?"Vantul bate prea puternic de parca m-ar impiedica :)) nu.De data asta n-am sa-l las.De prea multe ori m-a izbit cand ma gandeam la T.
Acum e altceva.E viata mea in joc.E viitorul meu.Privesc cerul dar nu-mi spune nimic.Inaintez.Compania Andreei (colega de clasa) imi face bine.Ma incurajeaza (pot sa zic).Ajung.Insa pe drum ne mai intalnim cu 2 colegi.,,Ce bine!Nu sunt singura!" si..intram.Intreb elevii de servici pe cine trebuie sa caut pentru inscriere si imi arata galant la stanga unde intalnesc un afis mare:,,Pentru inscrieri FCE,CAE.Program..(bla bla)" Privirea calda a doamnei directoare ma face sa fiu mai hotarata.Si zambeste:,,Ai venit sa te inscrii?Poftim un pix."Arma am primit-o.Trebuia doar sa izbavesc cu ea,sa-mi completez fisa atarnata parca,plictisita pe un birou
destul de modern.O iau si ma asez.Mana imi tremura.M-am oprit si m-am gandit:,,Ce frumos va fi la vara!" Mi-am privit interiorul mai intens ca niciodata si mi-am spus:,,Totul va fi bine!" aceasta replica nu merge deloc la mine dar am zis sa incerc.Si a mers.Am completat FCE.Cand am iesit pe usa simteam ca plutesc.Am avut curaj sa merg mai departe cu toate ca vantul batea prea puternic.Sunt certata cu mama de 3 zile insa nu fac nimic.Asta nu ma impiedica sa iau o decizie pentru mine.Am sunat-o demonstrand in acest mod verdictul meu de pace.Insa am primit aceeasi indiferenta,aceeasi voce de o cruditate rara,aceeasi durere ce pocnea in suflet la fiecare:,,Pa.Am plecat." Am inchis apelul si mi-am continuat drumul.Mi-am pus castile dar iar imi lacrimeaza ochii:,,La naiba !" Merg,merg,merg..ma gandesc numai la examen.Ajung in statie,astept 102`ul inghetand.Urc,capsez biletu` si vad un tip cu un chip familiar.Am incercat sa-mi dau seama cine e dar intr-un tarziu am realizat ca il confund desi m-as fi bucurat sa-l vad. :) Si el cred ca ar fi vrut.Defapt el vroia dar eu tot refuzam.Nu stiu de ce.Nu ma simteam pregatita dupa ultima..faza.. s-o denumesc asa.Cobor,ma izbeste a mia oara un vant mult prea incapatanat si tipu` coboara odata cu mine dar o luam in directii opuse.Totusi chipul lui imi ramane in minte pentru ca ma face sa ma gandesc la cel pe care-l cunosc eu.Pasesc printre blocurile cam inghesuite dar cu teama sa nu ma latre Vasile :)) cate temeri mi-a provocat cainele asta :))
Muzica ma distinde.Sta cu mine si pe scari.Ajung in fata usii dar zambetul se retrage.Daca imi deschide mami?Ce fac? N-am  vorbit cu ea de 3 zile.Mie cam rusine.Imi vine sa plec,sa ma teleportez intr-un loc pustiu doar al meu,sa simt nisipul printre degete,sa ma incante valurile marii atat de aprige,si soarele atat de timid..pregatit sa se culce.Haide vara! Unde esti? :x Vreau sa vii sa ma scapi de infernul asta inghetat.Nu mai vreau aici..
Dupa cateva ore ma asez in pat si..ma gandesc la el.Stii..macar mi-a alungat teama de examen :)) Ce indrazneala! Nu are rost sa ma mai chinui.Imi spun:,,Renunta odata ! nu vezi?! chiar nu are rost.va exista altcineva,probabil mai bun ca el sau.." si iar raman pe ganduri..
Aseara m-am certat cu un prieten iar eu nu suport absolut deloc sa fiu certata cu cineva.Unii stiu foarte bine!Au avut parte de insistenta mea de impacare sau de indreptare a lucrurilor.Acum e totul bine dar pe zi m-am simtit cam ,,nasolica" (cum zice un prieten).Ma gandeam cu ce impresie va ramane si preferam sa nu ma amageasca asa cum fac toti dealtfel: si T. si O si G..mai ales G :) eu nu inteleg un lucru pe care l-am sesizat de multa vreme.De ce cei cu care am fost odata,dupa o lunga despartire si construire a unui zid masiv al indiferentei,surprinzator,isi amintesc de mine si se intorc.Ma cauta de parca acum m-au cunoscut sau parca as fi murit si ca prin minune am inviat. Comic rau,nu? Asta nu inteleg eu.Absolut toti s-au intors la un moment dat.De ce? :) Wow..cat de mica sunt. :))In fine.De ajuns pe ziua de azi.Mersi oricum ca ai citit. :* Acum suntem chit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu