duminică, 20 martie 2011

Optimismul a venit..

Merg pe strada cu un zambet larg,neasteptat de calduros.Simt o caldura in suflet care mi-a lipsit  atat de mult.In sfarsit m-am regasit.Probabil vei crede ca mi-am gasit jumatatea dar nu e acesta motivul.Pana acum ceva timp am zacut intr-o infricosatoare vagauna si m-am inchis complet in ,,cochilia" mea.De cateva zile nu mai e asa.Ma trezesc atat de usor,pregatita de orice toana a zilei.Mancarea a prins gust,apa mi-a dat energie,hainele m-au imbratisat atat de dragut si au spart rutina..
Nu m-am indragostit sa stii :)) Pur si simplu am incercat sa gandesc cat mai pozitiv si pot sa spun ca de la o saptamana incoace am parte de multe lucruri frumoase care,pana atunci nu le-am acordat importanta fiindca sunt intradevar minore.Nu ma mai doare ca tara asta se duce de rapa,ca aerul e poluat si absolut totul imi pare infect.Am incercat sa vad putinul bun din marele rau si a mers.Drept dovada acum cateva zile am vorbit cu un prieten cu care nu mai vorbisem de o vreme din cauza unor chestii si a starii mele nasoale si pot sa spun ca nu credeam ca vom mai vorbi caci l-am cam ignorat.Pot sa afirm faptul ca el este SINGURUL MEU PRIETEN ADEVARAT si garantez ca ar ramane indiferent unde am fi.Nu m-a dezamagit absolut deloc,m-a inteles intotdeauna,m-a ajutat de fiecare data cand m-a gasit intr-un moment dificil,m-a binedispus mereu,mi-a adus si alti prieteni,nu m-a privat de nimeni si nimic.Mereu cand ne vedem avem ce sa ne impartasim: bucurii,tristeti,reusite,esecuri,sentimente,afectiune.Parca am fi impreuna mereu indiferent in ce locuri ne-am afla.Si nu-l cunosc de mult timp (2 ani) Am siguranta ca ma pot baza pe el caci la fiecare GREU plans lui am primit un ,,CAPUL SUS!" Nu-l influenteaza faptul ca vorbim mai rar.Am avut momente de indoiala dar de fiecare data ramanea asa cum il lasam..:) Dar acum m-am convins :d
Alte lucruri bune care mi s-au intamplat ar fi: reluarea legaturii cu prieteni vechi,cateva impacari,usurinta de socializare,deschiderea,puterea de a izgoni gandurile rele din cap,abstinenta de la interpretarile gresite catre ceilalti(adica chiar schimbarea perspectivei,una pozitiva) si multe altele de genu` care mi-au facut un mare BINE.Evident,vechile si eternele complexe nu au disparut.Dar lupt pentru diminuarea lor sau directionarea catre o parere mai buna despre mine.
Abia astept sa fie cald..sa ies mai des la alergat,sa ma plimb prin parc :x, sa admir frumusetea naturii,sa invat cat mai multa engleza pentru Cambridge si,pana la urma pentru mine,sa fotografiez,sa incerc noi modele de manichiura,sa depan amintiri de mult uitate intr-o cutie prea strans ambalata alaturi de prietenii vechi actuali..
Ca o incheiere as vrea sa spun ca am descuiat usa cu cheia magica sa primesc vizita Dnului Optimism,o vizita etern valabila ce-i drept..:)) Si pot sa spun ca nu regret.Ma simt foarte bine.Tine minte:esti ceea ce gandesti ! Atragi ceea ce gandesti! Puterea e in mainile tale ! Foloseste-o in scop constructiv! Zambeste ! >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu