sâmbătă, 24 decembrie 2011

In Ajun.

A trecut ceva timp de cand am simtit spiritul Craciunului cu adevarat. Inevitabil, aceasta zi m-a ajuns din urma si sunt prinsa in pregatiri. Ma pierd in agitatie uitand esenta zilei ce urmeaza. Luminitele zglobii ce pulseaza fericite imi amintesc de inocenta recitarilor mele de la serbarile de iarna. Nici nu apuc sa pasesc prea indraznet caci la fiecare coltisor al casei ma intampina inimioare rosii,roz, fundite rosii, chipul lui Mos Craciun, tablouri cu oameni de zapada si copilasi aventurandu-se prin jocul nametilor. Si nu uit de cel mai important si drag lucru care imi incanta privirea la fiecare ceas : bradul impodobit de mine, fratele meu si parintii mei.
Imi amintesc de aroma cozonacilor precum si de mirosul imbatator al prajiturii mele preferate : Alba-ca-Zapada. Imi place sa presar nuca de cocos deasupra. E ca si cum ar ninge cu bunatate, fericire, implinire, liniste, iubire..
Astept cu nerabdare momentul sacru in care Domnul Iisus Hristos a luat nastere si intregul univers s-a schimbat. Nasterea inseamna inceput, noutate, evolutie, un pas mai departe, un lucru bun. Sa ne bucuram, oameni buni, de acest moment si sa-l cinstim cum se cuvine. Sa aducem rugaciune lui Dumnezeu de multumire pentru lucrurile care le-am primit pe parcursul acestui an, pentru sansele care ne-au fost oferite, pentru bucuriile si necazurile pe care le-am impartit mai mult sau mai putin cu ceilalti sau singuri si nu in ultimul rand sa multumim pentru persoanele care ne sunt si astazi alaturi si nu au niciun gand sa ne paraseasca.
Din marea aceasta de oameni ii strig pe toti credinciosii, pe toti cei care nu cauta niciun interes la nimeni, pe toti cei care  nu sunt egoisti, avari, orbi la minte, maniaci ai banilor, pe toti cei care sunt binevoitori, saritori, doritori de a respecta timpul sacru, pe toti care simt ca sunt respinsi, care cred ca au ghinion, cei lipsiti de putere, cei care plang de durere, cei care nu se regasesc, cei care nu se simt iubiti veniti cu totii, va rog, de Craciun sa ne intalnim, sa ne unim fortele, sa ne daruim ce avem nevoie : intelegere, bunatate, incredere, afectiune, caldura siguranta, curaj, loialitate.
Fenomenul care ia amploare in fiecare an patrunde ca o avalansa si distruge barierele traditionalismului determinand uitarea, neaprecierea si ignoranta fata de un moment sacru si fata de obiceiurile stravechi.
Daca ne intalnim putem emana o energie pozitiva de nebiruit. Impreuna vom reusi pentru ca.. numai de Craciun cred ca putem sa fim impreuna si cu sufletul.Va doresc Craciun fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu