sâmbătă, 31 decembrie 2011

Voiam doar sa..

Imi amintesc de mine unde eram acum un an pe o vreme ca aceasta.. innorat in ganduri, frigul patrunzandu-mi pana in maduva oaselor, lumea alergand pe ultima suta de metri prin magazine si sufletu-mi pustiu..
Ce diferit era.Ce sentimente pline de entuziasm amestecate cu melancolia si singuratatea.Imi aminteam cu amar anul ce trecuse si cum voi incepe noul drum singura si cand durerea amintirilor era prea mare, cate o lacrima indraznea sa alunece pe obraz..
Insa asta a fost acum un an.Am lasat trecutul departe si m-am gandit la prezent si viitor.Pentru mine, acest an a fost plin de reusite, de bucurii, de amintiri atat de frumoase, intamplari de neuitat, cuvinte eterne si valoroase, persoane speciale.Daca ar fi sa dau timpul inapoi as incerca sa fac mai multe lucruri si as lupta sa fiu mai buna.Anul a inceput destul de prost insa speranta este arma mea de nadejde in lupta cu credinta binelui.Bunicul meu a plecat Sus si am ramas cu amintirea vorbelor lui, mi-am pierdut increderea in prieteni apropiati insa..am castigat un adevarat prieten pe care nu-l voi uita si simt ca va fi langa mine si in anii urmatori.Am intrat in depresie insa mi-am revenit prin reintalnirea cu prieteni vechi si socializare.Am avut cea mai mare medie la scoala din toti anii de liceu, am luat atestate la limbi straine, am reinceput sa scriu si lucrez deja la un ,,roman’’. Am avut o vara de neuitat.Mi s-a implinit visul de a calatori la..3500 de km de aici.Am gasit acel departe de care aveam nevoie.M-am indragostit, m-am certat, am iubit, am ras in hohote pana dimineata, am prins rasaritul des langa o persoana draga, am plans dar..a meritat.Parintii s-au bucurat sa-mi serbeze majoratul.A fost frumos.Apoi am avut o escapada la capitala unde mi-am facut prieteni si am construit o legatura puternica.Ultimul an de liceu l-am inceput in forta insa nu si cu multa ambitie.Spre sfarsit Dumnezeu a fost la fel de bun cu mine iar dragostea mi-a zambit din nou.
Inchei anul in aceeasi camera, scriind insa nu la aceeasi ora tarzie si in schimb, cu sufletul plin de fericire.
Ceea ce imi doresc pentru anul care vine este sa-mi aleg un domeniu in care sa profesez, sa-mi tin prietenii aproape, sa fiu mai credincioasa (caci niciodata nu voi putea rasplati cum se cuvine bunatatea divina) si multa sanatate.
Iar voua, celor care ,,ma cititi’’ va doresc multa fericire in suflet, iubire si sa nu va pierdeti niciodata speranta !

Un comentariu: